luni, 8 august 2011

Sapun natural "COFFEE CUP"

Mi-am propus sa creez un sapun care sa combine calitatile specifice unui sapun natural extrem de emolient, in care ingredientele se combina pentru a crea armonii ale darurilor naturii, cu un sapun cu calitati estetice aparte, menit sa incante simturile in ansamblu.
Acest sapun pe care l-am denumit sugestiv “ Coffee cup” este destinat sa fie o mangaiere pentru pielea oricarei persoane care isi apreciaza propriul trup, sa incante ochiul oricarei persoane receptibila la frumos si inedit, sa starnesca senzatii aparte prin mirosul de scortisoara . Am incercat si sper sa fi reusit sa realizez un sapun care prin toate acestea sa incante si sa alinte simturile, sa inlature rutina diminetilor, inaintea adevaratei cesti de cafea, ori seara, sa aduca un strop de confort si satisfactie pentru a uita tensiunile, ori a savura in intimitate satisfactiile unei zile pline.



Am utilizat alaturi de componentele de baza -uleiul de cocos, de palmier si de masline , ulei de galbenele si musetel pe care l-am facut din recolta proprie din gradina. Alaturi de uleiuri am inclus cacao si cafea .Pentru a obtine un produs complet am alaturat tuturor acestora uleiul esential de scoartiosara.
As putea scrie pagini intregi despre aportul fiecarui ingredient, despre virtutile uleiurilor si  uleiului esential dar nu cred ca trebuie vorbit atat de mult despre adevaruri cunoscute de orice persoana avizata.
In concluzie, va invit sa cunosteti acest produs pe care l-am gandit in multe ore in ceasuri tarzii si pe care l-am gresit, l-am “reparat”, l-am adus la forma si continutul pe care sper sa va aduca clipe de satisfactie si saptamani de reala ingrijire a pielii.

Fiecare bucată este tăiată manual şi cântăreşte 125 +-5g
Sapunul poate fi folosit incepand cu data de 1 septembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu