joi, 29 septembrie 2011

Mic top al preferintelor mele

De o buna bucata de vreme prietenii, cunostintele si clientii ma tot intreaba: care sunt sapunurile mele preferate? In consecinta, m-am gandit sa fac un mic top al preferintelor mele – Top 5
Desi, dupa cum va spuneam, am o piele grasa, de cele mai multe ori prefer sa folosesc un sapun emolient, hidratant. Fireste, am si zile destinate tratamentului de exfoliere a pielii, momente in care folosesc sapunurile pentru piele grasa – cel cu cafea si menta este preferatul meu pentru un gomaj temeinic.
Pai, pe locul 1 in preferintele mele se afla “coffee cup” – un sapun perfect din perspectiva mea atat ca aspect cat si ca emolienta, menit sa incante simturile.






Contine: uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, infuzie de cafea, cacao, cafea, ulei de galbenele si musetel (plante cultivate in propria gradina), boabe de cafea si ulei esential de scortisoara – ador mirosul de scortisoara. Una din cliente mi-a achizitionat tot stocul din acest sapun :)





Locul 2 este ocupat de „ aloe vera”. Desi nu are un aspect deosebit, iubesc pe zi ce trece tot mai mult acest sapun.
Credeti-ma, reprezinta o adevarata managaiere pentru piele.







Contine: uleiuri saponificate de masline, palmier, cocos, gel de aloe, ulei de galbenele, ulei de musetel, cacao, ulei esential de lavanda si rozmarin






Locul 3 – „milk&honey&coffee” – laptele de capra si mierea sunt un adevarat rasfat pentru piele.







Conţine: uleiuri saponificate de masline, palmier, cocos, lapte de capra, miere, cafea, cacao si ulei esential de scortisoara






Locul 4 – „tiramisu” – oul si sucul de morcovi sunt alt rasfat regal pentru piele.






Conţine: uleiuri saponificate de masline, palmier, cocos, suc de morcovi, morcov ras, ou, cacao, cafea si ulei esential de portocala si rozmarin






Locul 5 – „poppy cream” - macul din compozitie asigura un gomaj fin pielii indepartand celulele moarte de la suprafata acesteia.






Conţine: uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, mac, paprika, albastru de metil, ulei de urzica si ulei esential de pin.







De fapt, toate sapunurile noastre imi sunt dragi si, in functie de dispozitia pe care o am, fac cate un „slalom” printre ele, inainte sa ma hotarasc ce sapun aleg pentru dusul de dimineata sau seara :)

Numai bine va doresc!

2 comentarii: