duminică, 5 februarie 2012

Cute Blog Award


Ii multumesc Oanei pentru acest premiu!
La primirea acestui premiu trebuie sa indeplinesc cateva conditii:

Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
 Oana, multumesc!
Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
  • Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
  • Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
  • Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
    Care este produsul de machiaj preferat?
    Unul din produsele mele preferate de machiaj, este rimelul.

    Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
    Nu tin cont de trend-uri.

    Care este desertul tău preferat?
    Tiramisu

    Culoarea preferată?
    Rosu

    Care este prenumele tău?
    Gabriela

    Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
    Rainbow - Israel IZ

    Pisici sau câini?
    Pisicute

    Trebuie sa va spun ceva despre mine ce nu am mentionat pana acum pe blog
    Imi place foarte mult sa schiez.

    Premiez si eu la randul meu:
    Brilliant Beauty
    Glossylicious
    Blondie Girl
    Sa aveti o saptamana excelenta!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu