vineri, 11 mai 2012

Alte creme handmade si un balsam de buze

Prietenele mele sunt un izvor nesecat de idei si...indemnuri. "Pai, daca tot ne-ai facut crema de fata si de corp, nu crezi ca e timpul sa ne faci si una pentru conturul ochilor?" - si tot asa zile in sir m-au apostrofat.
Astfel ca, intr-un final m-am conformat si astfel a prins viata: "Crema contur ochi - ANTIRID",  "Balsam pentru unghii si cuticule" - una din colegele mele a fost extrem de fericita cand a aflat ca am creat acest balsam care, o va ajuta sa aiba o manichiura delicata si finut - si un "Balsam de buze - Ciocolata delicioasa"
Aceste creme sunt deja testate de mine si prietenele mele si, in unanimitate le-am acordat nota 10 cu felicitari. Acum, sincer va spun: ingredientele sunt totul - atata timp cat ai ingrediente pretioase, nu ai cum sa nu obtii un produs deosebit.


Ingredientele pentru crema contur ochi sunt: unt de jojoba BIO, unt de shea, ulei de argan BIO, ulei de primula serii, ulei de rosa mosqueta, vitamina E si ulei esential de lavanda . Toate unturile si uleiurile sunt presate la rece, certificate organic.





Balsamul pentru unghii si cuticule contine: unt de cocos, ulei de ricin, ceara de albine, ulei de samburi de struguri si ulei esential de menta





Balsamul de  buze ciocolatiu are in compozitie: unt cacao dark, unt de cocos, ulei de ricin, ceara de albine, vitamina E.  Are aroma si gust de ciocolata gratie untului de cacao dark.





Weekend minunat tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu