miercuri, 1 mai 2013

O zi benefica si placuta...

Cum v-ati petrecut ziua libera?
Eu am incercat sa imbin utilul cu placutul si mi-am impartit timpul intre produsele mele handmade si un jogging in parc. Per total, a fost o zi placuta si relaxanta.
Ce produse handmade am creat?
Pai, am inceput cu o crema de corp ultrahidratanta ce are principalul rol de a "topi" in timp vergeturile.
Contine: unt de cacao (cam 40 %), unt shea, unt mango, unt de cocos, ulei de macadamia, hidrolat de trandafiri, emulsifiant vegetal, conservant vegetal, si cateva picaturi de citronella pentru un parfum fresh, racoros. Aceasta crema impreuna cu sapunul din imagine reprezinta cadoul unei prietene pentru o alta prietena! Superb cadou si, extrem de util, nu?



Si al doilea produs handmade conceput pe ziua de azi, pentru o alta prietena, il reprezinta un gel de gomaj pentru corp, cu rol anticelulitic.
Contine: infuzie concentrata de cafea, cafea, extract de iedera, cafeina, seminte de capsuni, guma xanthan, ulei esential de scortisoara si grapefruit, consevant vegetal.
Inainte de a ne sapuni bine, frecam tot corpul cu acest gel si obtinem (garantat) o piele ca de bebelus. Particulele de cafea si semintele de capsuni au rolul de a indeparta celulele moarte de la suprafata pielii - rezultatul o piele extrem de fina. Este un gel exfoliant pe care eu il indragesc si fara de care nu mai pot concepe dusul


Sa aveti o seara magica alaturi de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu