sâmbătă, 13 aprilie 2013

O zi plina...

Desi a fost o zi superba din punct de vedere meteorologic, nu mi-am permis sa ies afara decat pentru un jogging scurt. Restul timpului mi l-am dedicat treburilor casnice inerente la final de saptamana si ...cremurilor.
Am avut o zi cu adevarat plina.
Am inceput prin a face o crema de catina si galbenele pentru un ten extrem de sensibil.
Compozitia acesteia - ulei de argan, ulei de catina, ulei de galbenele, apa de trandafiri, emulsifiant, extract CO2 de galbenele si de rodie, ulei esential de lavanda si ylang-ylang.


Am continuat cu un fond de ten care, mi-a cam dat ceva batai de cap - in final, a iesit nuanta dorita.


Si spre seara, am facut o crema de gomaj si o masca cu spirulina si vitamina C.


O duminica cat mai placuta va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu