luni, 28 martie 2011

Despre....primul nostru client

Astazi a fost o zi deosebita pt mine si sotul meu.
Am vandut primele 4 sapunuri unei doamne deosebite pe care, nu am avut inca placerea sa o cunosc dar, sper ca in curand, acest impediment sa fie inlaturat. Pana acum, sapunurile noastre au facut doar deliciul prietenilor nostri dar, uite ca a venit si aceasta zi cand, o bucuresteanca - ce stie sa pretuiasca virtutile ingredientelor 100% naturale - a poposit in magazinul nostru de pe breslo si, mi-a indicat ca si-ar dori sa incerce 4 din indragitele noastre sapunuri: cel cu lapte, miere si tarate, cel cu miere, musetel si menta, savoarea cafelei si felia de tort.
Sper sa fie multumita de achizitia facuta si, intr-un viitor, sa am placerea sa o cunosc personal in momentul in care ii voi aduce o alta comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu